Friday 23 February 2018

PHYTAX - SELESAIKAN PENYAKIT 3 SERANGKAI



https://www.facebook.com/drs.alqudri/videos/10155738754659761/ https://www.facebook.com/drs.alqudri/videos/10155739029669761/

Assalamuaikum ... lama tak bersiaran..cehh macam ada yang rindu.. namun tak per pasti ada yang rindu kerana ada yang mengikuti blog ni kan

secara ringkasnya ambang 2018 menbawa kisah duka dalam hidup bak kata orang cubaan penyakit
jadi kerana penyakit ini ingin saya kongsikan sesuatu mungkin ada yang sama kena macam saya dan apa yang saya lakukan untuk kembali sihat ..dan Alhamdulilah serasi

akhir 2017 dan awal 2018 saya masuk hospital kenalah beberapa jarum di sebabkan krem atau lebih faham badan tak boleh nak bergerak...

Hanya ALLAH yg tahu perasaan saya..dah la saya sorang2.. kalau saya ni berumahtangga macam orang lain pasti rasa lega sikitkan.... meskipun ada sepupu dan saudara mara kita fahamlah kan awal2 tahun pasti banyak urusan hendak di utamakan.. lagipun saya jenis tak suka utk beritahu kecuali jika terlalu terdesak..

Jadi saya ambil keputusan biarlah doc uruskan.... Alhmdulilah saya selamat bila saya boleh bergerak mungkin kerana ijection tu kot... yang bestnya saya tak boleh nak makan ubat alegic ubat2 kimia ni.. al maklumlah dari kecil di biasakan dengan ubat-ubatan tradional.. deman jer atok asahkan akar kayu.. boleh sikat lak tu.. kalau luka di balutnya dengan batang keladi... tak ingatlah pulak keladi apa?


Didalam saya mencari sesuatu yang boleh pulihkan balik ada lah saya pergi mengurut Alhamdulilah serasi...boleh lah jugak saya rekmenkan kepada yang nak mengurut .. nama Azira no tel +60 13-656 1373... dia tinggal semenyih...Mengurut dengan dia memang best sebb dia tak ikut jam namun ikut penyakit hargapun tak derlah mahal kalau di bandingkan apa yang di lakukannya secara ikhlas untuk menolong

ok berbalik pada pemeriksaan saya di katogeri kalosteral yang tinggi dan banyak saluran darah dah stuck..... buntu jadinya... patutlah saya selalu kena kremn, kebas2  dan yang paling menyakitkan saya waktu nak tidur kena betul-betul jaga kalau tidak saya akan di serang krem tak kira waktu YA ALLAH takutnya saya waktu tu

sekrangkan zaman teknologi saya mencari sesuatu yang berkaitan dengan penyakit 3 serangkai ni...semua product pasti ada keistimewaan tersindiri.. entah kenapa naluri saya terpilih product ini

Jom tengok gambar
saya baca dan perhatikan peroduct ni... pada mulanya cuak jugaklah tengok harganya kat Lazada RM400...

Dengan rezki yg sedikit saya korbankan wang itu utk cuba product PHYTAX ni...

Apa yang jadi...saya kongsikan
 1. bila saya minum dalam tiga hari saya dah boleh tidur terlentang kalau sebelum ni saya tak boleh sebb krem saya akan datang tiba2 dan saya kena jaga btul2 cara tidur saya
2. mata saya mula terang
3. Kolestrol saya turun
4. saya rasa ringan kalau sebelum ni saya sentiasa mengantuk
5. saya boleh solat tampa rasa sakit

Perkongsian saya bukan dari iklan yang dpaparkan ya..ini pengalaman dari saya sendiri.. yg mana saya letak gambar tu adalah testimoni dari adalah dari testimoni2 penguna product PHYTAX ni

Apa rasa product ni?
Jangan takut sebb product ni mmg sedap rasa buah pekat yg ada manis2 masam ..kanak2 yg makn ni rasanya dalam masa yang sama boleh habis

 ok saya kongsikan ramuan dalam product ni

PERKONGSIAN INFO:

====================
KELEBIHAN PHYTAX πŸ’
=====================

✔Diformulasikan Doktor Pakar Perubatan.
✔Lulus KKM & Halal oleh JAKIM.
✔NOBEL PRIZE dalam kajian perubatan.
✔Kandungan dari bahan kaya anti-oksidan.
✔Meningkatkan imun badan dengan pantas.

====================
CARA PENGAMBILAN  πŸ’
====================
✔Minum 2 sudu besar, 1-2 kali sehari.
✔Pengambilan sebelum sarapan.
✔Simpan di tempat sejuk & kering.
✔Sentiasa pantau bacaan gula dalam badan.
✔Jaga permakanan & amalkan riadah

===================
KANDUNGAN PHYTAXπŸ’
====================
✔Durian Belanda
✔Manggis
✔Acai Beri
✔Kranberi
✔Beri Biru (Blueberry)
✔Roselle
✔Promegranete
✔Alga Hijau
✔Biji Anggur
✔Teh Hijau
✔Tomato
✔Kulit Kayu Pine

 Kalau ada timbul sakit2 ini berwaspadalah





di sini juga saya kongsikan jugak testimoni2 dan feedback dari pengguna PHYTAX ni









kerana testimoni2 ini saya cuba untuk  dapatkan product ini..dan syukur betullah setiap apa yang ALLAH ciptakan dan apapun sakit yang datang pasti ada penawarnya kecuali ajal

Golongan 30 tahun keatas pastinya akan datang sakit2 yg tak di duga ni... saya kongsi sebb saya berani cuba dan saya rasa sendiri khasiatnya jadi saya ambil keputusan utk terus kongsi dan kongsi kerana saya yakin saya boleh dapat pahala secara tak langsung utk semua sihat

Duit yang banyak pun tak akan bermakna kalau kita sakit kerana kita akan guna duit tu utk apa cara sekalipun utk dapatkan kesihatan kita balik...betul ke betul apa yg saya cakap ni??

jadi kalau berminat dan nak berkongsi #jomphytax  layari video dari Dr Phytax

 https://youtu.be/_CoYTm9paTQ

https://youtu.be/YlxQeVwhGzg

https://youtu.be/c8wktMW_MMQ

 https://youtu.be/rz58OMOOmvs

 https://youtu.be/O9TAiinOmxs


Harga RM 200 setiap satu botol Supliment ini memang pilihan saya dan anda


http://www.wasap.my/60122044541

http://www.wasap.my/60122044541

http://www.wasap.my/60122044541

nak tengok gambar saya...ok inilah saya

inilah saya wamta paling manja.. bersama uncle tersayang yg mendidk dan menbesarkan saya hingga berjaya...terima kasih ALLAH

kepada yang ingin mencuba dan menbelinya boleh lah hubungi saya ... saya kongsi saya makan

http://www.wasap.my/60122044541

http://www.wasap.my/60122044541

http://www.wasap.my/60122044541

#jomphytax


* Saya syorkan sangat product ni kerana dia mungkin boleh mengubah sakit anda kepada lebih baik... saya bukan menjual saya suka bercerita dari pengalaman sendiri untuk sama-sama menikmati kesihatan ... betullah ayat yang saya baca ni "kita tidak peduli di saat kita sihat namun kita akan habis ribuan ringgit untuk beli kesihatan itu kembali.... betul ke tidak πŸ™‰πŸ™‰πŸ™‰

Ya mungkin product ini agak Mahal sebenarnya bila datangnya sakit mahalnya penyakit itu saya sendiri tahu dan mungkin juga anda...😺😺😺😺

Jadi kita sama-sama kita cegah dan merawatinya

 warna trafic light sebenarnya berlegar tentang bucara kesihatan kita tampa kita sedar🚦🚦🚦🚦🚦🚦

🚦Hijau - kita tenang kerana tiada sakit dan kita bebas lakukan apa yang kita suka
🚦Kuning - bersedialah kita kerana warna kuning kita kena sentiasa bersedia untuk merawatnya
🚦Merah - Masa ni antara sakit kita boleh bertukar ke kuning atau sebaliknya pernilaian atas diri sendiri

Perkongsian yang sedikit dan mungkin penuh makna tersurat untuk di fahamiπŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“


 








No comments:

Post a Comment

Amara White

Eskayvie Amarawhite - Putih Gebu Gebasss Amarawhite  merupakan minuman berkolagen yang bukan sahaja mampu memutihkan, melembutka...